Hatay KOSGEB İl Müdürü Mustafa Öztaş, esnaf, KOBİ ve genç girişimcilere yönelik bilgilendirme ve destek çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. KOSGEB desteklerinden daha fazla girişimcinin yararlanabilmesi amacıyla yürütülen çalışmalar, iş dünyası ve genç girişimciler tarafından takdirle karşılanıyor.
Hatay KOSGEB Müdürlüğü tarafından düzenlenen Girişimcilik İş Geliştirme Programı jüri değerlendirmesi, İskenderun Teknik Üniversitesi Yetenek Vadisi’nde gerçekleştirildi. Jüri başkanlığını Hatay KOSGEB İl Müdürü Mustafa Öztaş’ın yaptığı değerlendirme toplantısında onlarca girişimci, hazırladıkları projeleri jüri üyelerine sunarak destek almaya hak kazanabilmek için yarıştı.
Jüri üyeleri arasında Hatay Rıza Evrim KOSGEB Küresel Rekabetçilik Müdürü Gül Elçim Polat, TOBB Kadın Girişimciler Kurulu Başkanı Yeşim Uğutmen ve İskenderun Teknik Üniversitesi Öğretim Görevlisi Doç. Dr. İsa Kılıç yer aldı.
Yoğun katılımla gerçekleştirilen değerlendirme sürecinde girişimciler, yenilikçi iş fikirlerini ve projelerini jüri heyetine anlattı. Yapılan sunumların ardından gerçekleştirilen değerlendirmeler sonucunda çok sayıda girişimci KOSGEB desteği almaya hak kazandı.
KOSGEB İl Müdürü Mustafa Öztaş, girişimcilik kültürünün yaygınlaştırılması ve yeni iş fikirlerinin ekonomiye kazandırılması adına destek programlarının önemine dikkat çekerek, genç girişimcilerin her zaman yanında olmaya devam edeceklerini ifade etti.
Program sonunda başarılı bulunan girişimciler, projelerini hayata geçirmek için KOSGEB desteklerinden yararlanma fırsatı elde etti.











