İskenderun Gazeteciler Cemiyeti’nden Emniyet Müdürü Ekici’ye Hayırlı Olsun Ziyareti

Published on:  /   Yorum yapılmamış

İskenderun İlçe Emniyet Müdürlüğü görevine atanan Ertuğrul Ekici, hayırlı olsun ziyaretlerini kabul etmeyi sürdürüyor.

Bu kapsamda İskenderun Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Diyap Atar, yönetim kurulu üyeleri ve kentte görev yapan gazeteciler, İlçe Emniyet Müdürü Ertuğrul Ekici’yi makamında ziyaret etti.

Samimi bir ortamda gerçekleşen ziyarette, Cemiyet Başkanı Diyap Atar, Ertuğrul Ekici’ye yeni görev yerinin hayırlı olması temennisinde bulunarak, görevinde başarılar diledi. Atar, kamuoyunun doğru ve hızlı bilgilendirilmesi açısından basın ile emniyet teşkilatı arasındaki iletişim ve iş birliğinin büyük önem taşıdığını ifade etti.

İskenderun İlçe Emniyet Müdürü Ertuğrul Ekici de nazik ziyaretlerinden dolayı İskenderun Gazeteciler Cemiyeti yönetimi ve gazetecilere teşekkür ederek, toplumun huzur ve güvenliği için yürütülen çalışmaların kamuoyuna doğru şekilde aktarılmasında basının önemli bir görev üstlendiğini söyledi. Ekici, emniyet teşkilatı ile basın mensupları arasındaki sağlıklı iletişimin güçlenerek devam etmesinin kent adına önemli kazanımlar sağlayacağını belirtti.

Ziyarette karşılıklı iyi niyet ve başarı dilekleri paylaşılırken, kurumlar arası iş birliğinin sürdürülmesi yönünde temenniler dile getirildi.

İlçe Emniyet Müdürü Ekici, hatırlanacağı üzere Payas İlçe Emniyet Müdürü olarak görev yapıyordu.

Hayırlı olsun ziyaretinin sonunda günün anısına hatıra fotoğrafı çekildi.

Kategori:

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.