İSKENDERUN KENT KONSEYİ ÇOCUK MECLİSİ BAŞKANLIĞINA GÜLSER YİĞİT SEÇİLDİ

Published on:  /   Yorum yapılmamış

İskenderun Kent Konseyi Çocuk Meclisi Genel Kurul Toplantısı, Kent Konseyi Yürütme Kurulu üyeleri Yeşim Uğutmen ve Nesrin Okur’un katılımlarıyla gerçekleştirildi. Toplantıda yapılan seçim sonucunda Çocuk Meclisi Başkanlığına Gülser Yiğit seçildi.

Genel kurulda ayrıca Çocuk Meclisi’nin 7 asil ve 7 yedek üyesi de belirlendi. Yapılan oylama sonucunda oluşturulan mecliste asil üyeler Gülser Yiğit, Lütfiye Temel, Reyhan Ranan Çamlıyurt, Sinem Duran, Filiz Ilgaz, Burçin Güler ve Gönül Arıca’dan oluştu.

Yedek üyeliklere ise Elif Kaya, Ayşegül Sağıroğlu, Suat Yiğit, Güldemet Şimşek, Zeynep Karaer, Füsun Temel ve Dilara Yiğit seçildi.

İskenderun Kent Konseyi Başkanı Aykut Davut Öktem, seçimlerin ardından yaptığı açıklamada, “Başkanlığa seçilen Gülser Yiğit’e yeni görevinde başarılar diliyor, seçimin kentimiz adına hayırlı olmasını temenni ediyorum. Seçilen tüm üyeleri tebrik ediyor, çalışmalarının çocuklarımıza önemli katkılar sağlamasını diliyoruz.” ifadelerini kullandı.

Kent Konseyi Çocuk Meclisi’nin yeni dönemde çocukların görüş ve önerilerini yerel yönetim süreçlerine taşımak, sosyal ve kültürel faaliyetlerde aktif rol almalarını sağlamak amacıyla çalışmalarını sürdüreceği belirtildi.

Kategori:

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.