Arsuz Belediye Başkanı Sami Üstün, Işıklı Mahallesi’nde yürütülen çalışmaları yerinde inceleyerek mahallede devam eden hizmet süreçlerini sahada değerlendirdi. Yapılan incelemelerde hem tamamlanan hem de devam eden çalışmalar hakkında yetkililerden bilgi alındı.
Mahallede bulunan okul binası, mahalle kahvesi ve muhtarlık binasında gerçekleştirilen tadilat çalışmaları ile istinat duvarı yapım süreci yerinde incelendi. Çalışmaların son durumu değerlendirilerek ihtiyaçlar ve planlamalar üzerine istişarelerde bulunuldu.
Arsuz Belediye Başkanı yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:
“İşıklı Mahallemizde yürüttüğümüz çalışmaları yerinde inceleyerek süreci değerlendirdik. Okulumuzda, mahalle kahvemizde ve muhtarlık binamızda gerçekleştirdiğimiz tadilatların yanı sıra istinat duvarı çalışmalarımızı da sahada takip ettik. Hemşehrilerimize verdiğimiz her sözün arkasında duruyor, Arsuz’umuzun her mahallesine kalıcı hizmetler kazandırmak için kararlılıkla çalışmaya devam ediyoruz.”
Hedefimiz, her mahallemizde yaşam kalitesini yükselten kalıcı ve nitelikli hizmetleri hemşehrilerimizle buluşturmaktır. Bu anlayışla çalışmalarımız aralıksız şekilde devam edecek.










