Bir Eğitim Öğretim Yılı Daha Sona Erdi…

Published on:  /   Yorum yapılmamış

2025-2026 eğitim öğretim yılının tamamlanmasıyla birlikte milyonlarca öğrenci yaz tatiline “merhaba” dedi.
İskenderun’da bulunan Namık Kemal Ortaokulu’nda da öğrenciler, bugün son kez sınıflarına girerek eğitim yılını tamamladı. Sabah düzenlenen törende hep bir ağızdan İstiklal Marşı’nı okuyan öğrenciler, ardından sınıflarına geçerek karne, teşekkür ve takdir belgelerini öğretmenlerinin elinden aldı.

Okul bahçesi ve giriş kapısında çocuklarını heyecanla bekleyen veliler ise karne sevincine ortak oldu. Karnelerini alan öğrenciler, büyük bir mutlulukla okul kapısında bekleyen ailelerine koşarak yaz tatiline ilk adımlarını attı.
Başta İskenderun ve Hatay olmak üzere, ülkemizin dört bir yanındaki tüm öğrencilerimize sağlıklı, mutlu, güvenli ve bol bol dinlenebilecekleri güzel bir yaz tatili diliyoruz.
Yeni eğitim öğretim yılında yeniden buluşmak dileğiyle…

İyi tatiller çocuklar!

Güle güle okul, hoş geldin yaz tatili!

Kategori:

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.